Your words makes me happy

 
Jag vet mamma, jag vet verkligen att allt du säger är sant. Det är något som hjälper mig och får mig att le när jag tänker på hemma! Egentligen vet jag att jag inte saknar Sverige, Upplands-brogymnasiet, tågen, mörkret, snön och allt det gråa som snart väntar er där hemma..
Jag vet att jag har mycket kuligare här där jag är, det är ju skitcoolt att vara här! Lär mig så mycket varje dag och jag bokstavligen ÄLSKAR min Kemi/Biologi-lärare Pär.. snart åker vi till Masai Mara och jag kommer att få se vilda djur och omringas av vilda djur 4 dagar i streck. Men trots allt det här älskvärda med Afrika, skulle en puss och en kram vara pricken över i:t just nu, det är det enda! Men det får jag när ni kommer hit, det vet jag!
 
Hälsa mormor med en bamsekram från mig nästa gång du träffar henne, och hälsa också att jag väntar med att skriva brev till henne till efter Masai Mara, så jag har lite äventyr att skriva om! Och glöm inte att säga att jag älskar henne, och saknar henne!
 
Jag älskar dig, er, hur mycket som helst. Vi ses snart min mamma
 
Publicerat i Allmänt