Ingen djurräkning på söndag..

Vill börja inlägget med att säga förlåt för att jag byter design ofta. Jag kan tänka mig att det är lite av en chock varje gång, fast det kanske det inte är längre då ni vant er vid detta? Jag blir trött på bloggen så fort och gör förhastade saker så det blir helt kaos.. skulle någon vilja hjälpa mig att få en riktigt snygg bloggdesign vore det inte alltför dumt.
Luciaövningen gick bra. Vår sånglärare började gråta...
Nu har jag precis fått ett mail från min lärare Pär att det inte blir någon djurräkning på söndag morgon då det inte finns plats för oss där just då. Tråkigt men sant.. jag som hade laddat upp inför det, sett fram emot det... men det blir ett nytt datum istället!
 
På lördag ska jag till ett barnhem och på lördagskvällen blir det utgång på en klubb! Över 40 st på internatet är groundade, inte jag, hihi. Kommer bli skitkul att dansa med lite kenyaner! Hade inte tänkt följa med då vi skulle upp så tidigt på söndagmorgon, men nu är det bara att tuta och köra! Söndagen kommer ägnas åt plugg istället. Även fredagen!