Dagens glada moments;;

  1. Sitter på mitt rum och chattar lite med pappa då han plötsligt berättar att min katt imorgon ska till tandläkaren för att få en rotfyllning. Haha. Hur kul?
  2. Ronja och jag sitter i rummet och pratar om flugor (random) jag säger att flugor äter bajs - hon kollar chockat på mig och säger va? gör dom? Ja, det gör dom, har du inte sett hur dom svärmar runt en komocka?Jo men jag trodde bara dom gillade stanken..
     
    Kvällsfikat när vi tjejer log och skrattade med varandra - åh det var så härligt.
    Mitt hopp är uppe igen.
    Vi pratade om gamla minnen man har och fick höra andras historier om bland annat läskiga grannar när man gick bus eller godis, pranks och andra roliga skämt..

Sen har det inte hänt så mycket mer roligt.. förutom att vi ikväll fick detta mail;

Hej allesammans, 

Jag skriver för att informera om att vi imorgon torsdag kommer att ställa in samtliga lektioner. I eftermiddag hade vi ett möte där vi (lärare, mentorer och skolledning)beslutade att vi skall ägna morgondagen åt bland annat samtal i mindre grupper. 

Vi startar dagen med en samling i rondellen kl 09.00 - vi ses då!

Vi ses imorgon,


 

Hej igen 

Jag fick önskemål om att frukost skall serveras lite längre och har nu fått klartecken om att frukost kommer att serveras fram till kl 08:45 då de dukar undan.

 

Försök sova gott, 

 

 

 

 

Publicerat i Allmänt