Fredagen

En håltimme som första lektion gav mig fredagens skönhetssömn denna dag! Jag gick upp tidigt och åt frukost, därefter somnade jag om i min älskade säng. Första lektionen var fysik där vi håller på med Vågrörelse vilket är lite skoj faktiskt :) När fysiken som bestod av lite kling och klang av min lärare framme vid tavlan (ljudvågor osv) så hade jag ytterligare en håltimma, faktiskt enda fram till klockan två! 
 
Då for jag till GYMMET ♥ Har börjat vänja mig vid att gå över vägen själv, det är lika spännande varje dag. När jag kom tillbaka var det dags för lunch, som var tacopizza. Det var gott men det var alltifrån det jag ville stoppa i mig efter bra träning, men enorma mängder sallad, guacamole och lite pizzafyllningtopping satt fint! Plugg, plugg och lite serietittande. Och sist men inte minst, Zanna's engelsklektion som pricken över i;t denna fredag. Blir så irriterad på den kvinnan alltså. Nu har jag iallafall slutat för dagen som då sammanfattningsvis bestod av två lektioner. 
 
Det blev mycket om min dag nu men jag vet att mina föräldrar tycker det är intressant, hehe. Iallafall, ni undrar säkert vad jag ska göra i helgen och det ska jag berätta för er! 

Imorgon ska jag skriva högskoleprovet vilket jag gör för allra första gången i hela mitt liv. Det ska bli, spännande... Tråkigt nog blir jag sittandes hela dagen imorgon för att skriva ett prov som egentligen betyder så lite, men samtidigt; det är bra med övning! 
 
På lördagskvällen är det restaurang som gäller, det är vi värda efter ett långt prov! Min söndag kommer vara en vanlig söndag med pluggande, men jag tänkte kanske besöka till barnhemmet, det var ett tag sedan och jag älskar ju att vara där. Tråkigt att det är "svårt" att ta sig dit.. men det ska jag försöka hinna med iallafall!
 
Hoppas ni får en bra helg allihop! Min har startat väldigt bra med ett skype-samtal med min lillebror. Finns ingen så bra liten kille som han. ♥
Saknar dig Johan, för varje dag som går! Men snart kramas vi igen, och då ska vi hitta på en massa kuligheter, för då är det ju sommarlov!! Snart är jag hemma hos min fina familj igen, David är inte med på bilden men du saknas enormt! Snart kommer du hit och får njuta av Afrika med mig, storebror :) Vi kommer ha det niiice, det kan jag lova.
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Nathalie :

Lycka till på högskoleprovet!! Ska också skriva det så vi får hålla tummarna för att det inte är allt för svårt ;)