Låtsas som det inte är över

Efter en fin middag på Art med Ronja, Amanda, Elin, Axel och Axel har jag nu kommit hem till internatet och mitt älskade rum. Min älskade rumskompis är och hänger tvätt ute på baksidan medan jag latar mig vid bloggen. Helt otroligt att jag endast har fem helger kvar här i Kenya, på SSN. Det är något jag fasar över, blir riktigt ledsen över. Att året snart är slut är inte alls roligt, jag hade velat stanna ett år till med samma människor - efter detta påsklov har jag insett hur jävulskt fantastiskt det är att ha dessa människor runtomkring mig och jag kommer att sakna dem allihop. Sanna har klippt ihop en film som är väldigt fin, jag blir väldigt sentimental när jag ser den för den beskriver så sjukt mycket och det är otroligt duktigt gjort av henne att lyckas få allt detta på film! En video jag kommer att spara och komma ihåg att kolla på när det känns extra jobbigt i höst, då jag bara vill tillbaka hit, till mitt år i Afrika.
 
 
Publicerat i Allmänt