Redo för att resa!

Jag är redo! Idag efter skolan fastän jag var trött och slö pallrade jag mig med Ronja, Amanda och Sara till Junction för att ta ut USD inför resan, samt köpa lite nödvändigheter när en ska vara borta i 10 dagar, åka buss, flyg och rent av funktionera. Blev några äpplen, nötter och choklad! Såg att Ronja köpte någon sesamkaka för 60 shilling som jag slängde ner i korgen även jag..

Jag har skickat in mitt repotage, kollade lite på Pirates of the Caribbean med några mystjejer i zebrarummet medan jag åt en god vegetarisk paj till middag. Nu ska jag dra på mig sport bhn och löpartightsen och ge mig ut i mörkret till tennisplanen. Tänkte springa 20 minuter och gå 10. Därefter är planen att plugga matte eftersom påsklovet närmar sig och jag vill ha såna saker undanstökat. Matteuppgifter som ligger på hög efter lovet är inte något jag föredrar.

 
Publicerat i Allmänt