Saturday night

Käkade på Art med tjejerna; tog en pesto pasta vilket är det stora favoriten!

Innan utekvällen gick jag till kvällis och snackade lite med Josefine och Miriam som imorgon ska hoppa bungy jump, dom är helt galna. Jag skulle aldrig våga känna en sån näradödenupplevelse!Hittade även några taggade brudar som sprang i ösregnet, bara för att I guess..
Gick upp på balkongen där jag hittade dessa snyggingar som hade bakat (TRE!) olika grejer, bland annat muffins och sockerkaka. Det såg väldigt gott ut men det är inte konstigt, de är ju bakmammorna här på internatet!
Tyckte trappan var lite cool så jag tog en vacker bild. Denna trappa leder upp till boardingkontoret, zebra och giraff.
Ja, och nu efter detta har jag varit ute och dansat, skrikit och gosat med Mallan som fyller 17 BARRE IDAAAG! GRATTIS MALIN, DU ÄR UNDERBAR!
Publicerat i Allmänt
#1 / / KassandraPalma:

härliga bilder!