Afrikaland <3 Jenny

Blickar tillbaka med glittrande ögon på fältstudieveckan och minnena väcks till liv igen av att se dessa bilder. Barnen med deras vackra sånger, tindrande leenden och sprudlande glädje. Jag vill bara tillbaka till skolan där dessa underbara filurer får chansen att utbilda sig. Jag vill åka tillbaka och stanna där, lära känna barnen. Vara en del av skolan. Tyvärr har jag min egen skola att tänka på, men någon dag i framtiden ska jag åka iväg endast för att göra saker som att volontärarbeta på barnhem och skolor. Det är en dröm som vaknat till liv efter detta år i Kenya. Ett år går fort, speciellt när jag själv har skolan att tänka på... Nu vet jag hur det är och jag kommer definitivt åka iväg till Afrikaland igen efter mitt år som gymnasieelev på Svenska skolan. Meeeeen, ännu är ingenting slut! Älskar att vara här ♥♥ 
 
 
Publicerat i Allmänt