Igårkväll var det ballt, mamma gör mig stark

Kemi, en måste ju bara älska kemi. I timtal sitter en och bara nöter och nöter för att kunna skriva provet på tisdag med ryggen uppbackad med kunskap! Det är dock så djälvulskt svårt att jag bara vill kasta boken i en vattenpöl, hoppa grodhopp över pölen och sjunga "Pilutta dig", men det vore lite väl dramatiskt kanske..
 
Saknar min mamma så mycket. Just nu vill jag bara krama och pussa på henne även fast hon inte tycker om mina kramar eftersom jag tydligen "alltid" killas när jag kramar henne.. (hehe). Djupa konversationer om allt mellan himmel och jord om saker som besvärar eller tynger ner en. Bråk och skrik, shopping, övningsköring och skratt. Min mamma är den som får mig att fortsätta att placera den ena foten framför den andra fastän jag egentligen inte har något bränsle kvar. Hon är den som ständigt är i mina tankar när jag försöker hitta något som ska ge mig en "jävlaranamma"-feeling. Du gör mig stark mamma! ♥ 
 
Gårkvällen igår var rolig! På klubben var det mest 40+ kvinnor som satt i sina korta, röda klänningar och rökte vattenpipa, sökandes i natten efter något. Inte särskilt roligt, men vi dansade järnet ändå, sedan åkte vi till Junction för att efterfesta lite där, vilket fick bli på Art med en kaffe och cigg. (ps. jag röker inte. ds. skulle aldrig göra.) Hemma på internatet var det lite smått festande i några rum men jag och Ronja gick in till rummet och däckade direkt. 

Nu har vi vaknat av den söndagliga gospelkören som skriker ut visa ord om Gud och högre makter som gör en sådär go och glad hela söndagen. Redan klockan åtta på morgonen får vi höra den underbara gospelkören och tänka sig att det är helt gratis?! Vi har tur vi.
 
Sicken tur att ni kanske inte orkar läsa hela inläggen jag skriver, för jag lovade igår att det skulle komma bilder på lite införskaffade kläder men jag kan inte lova det idag. Det kanske kommer beroende på hur det går med kemin idag! Hoppas ni har överseende och inte längtar för mycket efter att få se dem! Men en klänning kan ni skåda på bilden lite längre ner när jag på en bild står i spegeln och alla andra har vänt ryggen mot spegeln! Den klänningen köpte Ronja för 20 bob men den passade inte, så jag fick låna den igårkväll och kanske kan jag köpa den av na' för sisådär 0,8 ≈ 1 svenska kronor..
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Min lilla älskling. Kämpa på! Du klarar det, bara ett par månader kvar. Puss ❤️