Memories..

Dessa bilder får mig att le. De får mig att inse hur mycket jag har i mitt liv att vara glad över. Jisses vad jag är lyckligt lottad! Så fina vänner, så glada bilder. Jag skulle aldrig kunna önska mig något mer.

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!
Älskade, tokiga fastrar. Ni får mig att le!
Kusiner, älskade kusiner!!!! 
Bröder, älsklingsbröder!!
Min bebis på restaurang en vardagskväll med lilla familjen.
Mysmiddagar med mina älskade tjejer!
Skolavslutningen i ettan!
Haha, vi ser glada ut över att det är sommarlov. Tjoho

Min kära NA1 klass. Vad jag saknar er!
Min tid i dojon!
Älskade tjejer. Vi kallade oss; "Vifem"
I bussen påväg till Öland för att vara där över höstlovet. Så många minnen.
Lillebror och Vincent. Sötingar. Varför går tiden så fort?
Konfirmation!
Kusin och jag i älskade Dalarna <3
6;an? Tjejkvällar även då.
Skolhäng. Saknar grundskoletiden så otroligt mycket. Den kommer aldrig tillbaks.
En julafton med mina älskade kusiner. Alla ser så små ut... Stoppa tiden!!!
Lillebror älsklingsJohan som åker tåg för första gången med mig!