Skype är riktigt bra.

Borde gå och lägga mig men jag vill inte att det ska bli lördag, en dag närmare söndag. Vill stanna tiden och njuta av tiden, inte behöva plugga utan istället åka runt i Nairobi, besöka barnhemmet varje dag och bara leva livet! Men det gäller att försöka hinna med så mycket som möjligt samtidigt som plugget :) 

Jag skypade med min älskling Jenny ikväll och vi hade så mycket att prata om. När vi slängde på luren fick jag en sådär konstig känsla i magen. Det kändes som om jag skulle ha fjärilar i magen, men samtidigt som om någon slog mig hårt med knytnäven. Ville inte lägga på, ville bara snacka hela natten lång. Men som tur var ringde Jonathan och vi pratade en stund! Skype är något jag skulle betala för att få använda! (Soft att det är gratis) men jag bara säger att det är sån sjuk teknik vi har. "Tjena, hur är det med dig idag? Sitter och chillar lite i Afrika och du är i Sverige, men det är lugnt!"
 
Nu kommer tjejerna hem från For You restaurangen och jag hör hur dom jagar Harald genom korridoren. Varför? Jag får nog veta om en liten stund när Ronja kommer inspringande i vårt rum. 
 
Vi hörs imorgon! Nu ska jag springa efter dom. Sedan gå och lägga mig. Imorgon står hårdträning på schemat, men även en hel del plugg! Kanske utgång på kvällskvirren beroende på känsla och taggnivå.
 
Puss, Jenny
 
Saknar er mina fina, älskade vänner. Som fan. Vad skulle jag göra utan er i livet?
 
Publicerat i Allmänt