Har lite mycket nu

Huvudvärken har anlänt, godissuget har anlänt och den jobbiga tjejveckan har anlänt. Jag är fruktansvärt sur på det mesta och är nästintill gråtfärdig hela tiden, förutom när jag är sådär sprudlande jätteglad! Har hetsätit choklad på grund av stressen och nu i efterhand har jag ångest. Har kramat Ronja hejdå för fem dagar då hennes mamma nu är här i Nairobi och dem ska bo på hotell och åka på roligheter, konferenser med kvinnliga politiker i Kenya. Coolt. Har velat skriva till mamma och pappa men har inget vettigt att skriva, inget som är intressant just nu. Har mycket i skolan och stressen är konstant. Har lyssnat på partidebatt ikväll i biblioteket där några SSN;are ställt upp som partiledare för samtliga partier, det var riktigt kul att se på faktiskt! Har även skrivit en klassrumsuppsats idag på svensklektionen som jag är riktigt nöjd med!
 
Har inte så mycket mer att säga förutom att bara meddela att jag har en hel del, haha. Puss och kram. Hoppas att ni inte somnat efter att ha läst mitt trista inlägg. Bara en liten kort uppdatering om läget va.
 
Publicerat i Allmänt