As dark as it can get

Honungsmelon i skålen bredvid det tända ljuset på mitt skrivbord. Strömmen växlar mellan på och av. Det slocknar i rummet var tredje minut. Mörkret är otroligt svart när det inte är några lampor tända, det kan jag lova er. Jag gick precis och hämtade melon och på vägen tillbaka till rummet dog elen, igen.. jag kunde inte se någonting, men eftersom jag är van vid vägen tillbaka till rummet lyckades jag komma in till rummet och grabba tag i ficklampan. Tände ett värmeljus från Sverige. Tittar på One tree hill i ett kolsvart rum, samtidigt som jag försökte sminka mig inför utekvällen på Gallileo dit nästan hela internatet ska åka ikväll och dansa. 
 
Ljuset får lysa upp mina ögon och hjälpa mig med sminket nu, för det börjar närma sig utgång! Melonen och avsnittet måste bara ta slut först.. Och jag måste hitta något att ha på mig... mjukisbyxor funkar det? hm. nej.
 
I zebrarummet kollas det på Sagan och ringen. Jag vill se men jag orkar inte, de filmerna är för långa för mig när jag inte är på filmhumör. Nu är jag på danshumör! Puss och kram nu och ha en fantastiskt mysig fredagskväll med de ni älskar och uppdatera mig gärna hur det går för benji i let's dance. Har inte följt programmet men han är bara för fin, han måste vinna hela patrasket! Bifogar lite bilder från fältstudieveckan i Ol Pejeta.
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt