Våren nr 18

Hej där människor! Dagen har varit som vilken måndag som helst, i Kenya. Hehe. Väldigt varmt och väldigt soligt helt enkelt. Dock kom det en regnskur vilket var underbart. Jag har tränat på gymmet under dagens idrottslektion, gått tre kilometer, yogat, pluggat, ätit vääldigt mycket majs till middag (och bönor, since I'm vegetarian). Jag har skrivit en önskelista till min födelsedag vilket jag ser som otroligt svårt då jag helt ärligt inte önskar mig någonting, men jag fyller faktiskt 18 år, något borde jag väl önska mig...?
Det som står överst på listan är en egen liten chihuahua men nu vet jag att mamma och pappa börjar skratta där hemma, så jag säger inget mer om det, förutom att det vore OTROLIGT roligt om jag någon endaste gång kunde få min önskan uppfylld, som jag haft i 18 vårar nu. Men icke lär jag bli hundägare året 2014 heller... eller? Jag är myndig i sommar, så jag bestämmer - men vill jag inte bli utkastad från hemmet är det väl bäst att sluta drömma... Fast, jag har ju klarat av att bo i Afrika ett år, så varför inte skaffa en hund och skaffa mig en egen lya? Vid närmare eftertanke på den, neeej, jag är inte redo att lämna boet ännu..

Något rimligt som står på listan är väl en flytt ner till min brors gamla rum. (((((+ en mysischihuahua som kan flytta dit med mig))))))
 



























 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Jenky:

Hun jag kan kirra en hund till dig, OM jag får komma och hälsa på varje dag. Dig alltså, inte hunden.
Puss bby, saknar dig! <3

Svar: Sötnosen min, självklart får du göra det! men då får du hälsa på hunden OCH mig!! :D Puss, saknar dig också!!
Vem är Jenny Niss?