Min favorit

Ikväll är en såndär kväll som jag sitter och funderar och funderar. Jag tänker tillbaka på året som gått, på det lilla jag har kvar. Jag tänker på alla mina upplevelser och jag bara ler. Stormler. Jag tänker på min älskade mormor och allt jag ska göra i sommar. Mina vänner, min famlij och släkt.
Tänker på hur mycket ni betyder för mig :)
Det finns så mycket jag vill skriva och säga men jag kan inte uttrycka mig, det går inte. Jag är bara så ångestfylld just nu för tiden och dagarna bara går, hela tiden. Jag vill inte lämna Kenya och mitt år bakom mig, men samtidigt vill jag se framåt och ha detta år med mig i mitt bagage. Förstår ni hur jag menar? Det är så blandade känslor för jag vill lämna samtidigt som jag verkligen inte alls vill det. Tur är det väl att jag har två veckor extra här efter jag slutat. Och efter skolavslutningen ska jag till barnhemmet varenda dag - just nu finns det för lite tid till det. Just nu finns det bara tid till att plugga och tänka.

˜ ♥ Mormor, min älskade mormor. Om du läser detta vill jag bara skicka dig några hälsningar, och minnen. Denna vackra bild är på dig; min allra finaste ängel, min allra vackraste bästavän. Dig saknar jag varenda dag och du är ständigt i mina tankar. Det ska bli så roligt att du kommer hit till mig, till Kenya.
Jag ska visa dig min värld om bara fem veckor, mormor!
Jag ska få visa dig allt och det känns mer än bra. Du ska få se hur vackert det är här. Du ska få se. Bilden påminner mig och underbara sommarkvällar med dig och jag i sommar ska det bara bli fler. Du är verkligen min bästis, det kan jag säga med glädje och stolthet. Du står mig så nära och du är min lycka. Jag älskar dig, det vet du.  ♥ ˜
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Ida:

Ååh, mormortexten. Så rart! <3

#2 / / GoForFit:

Mums! :)