Sunny sunday

Godmorgon mina kära läsare! 
Idag är det söndag och natten har varit, sömnlös, minst sagt. Jag har vaknat till och från på grund av ett väldigt högljutt internatliv som pågått utanför mitt fönster. Lyckades somna någonstans kring 04:00 igen. Vaknar några timmar senare (åtta-snåret) av att byggarbetet uppe på taket är igång och någon kenyan går förbi med en skev gammal skrovlig skottkärra som är på gränsen till ur funktion. Det var en glad och trevlig morgon! Ännu bättre blev det när boardingföräldrarna väljer att bortse från nattens bestyr som hållit vissa vakna hela natten...
 
Idag har jag inte gjort något alls, förutom en morgonpromenad, en stycke brunch och gjort tvätten! Plugget har jag inte kommit sådär jättelångt med, men iallafall en uppgift är klar tack vare min älskade mamma ♥
 
Som jag längtar efter midsommar med jordgubbar och glass, sena sommarkvällar och bara ben (det har jag i Kenya också, men ni förstår principen), grillkvällar med goda sallader, Öland, Dalarna, semester...
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt