Den där lugna tisdagen...

Med skrivkramp i högerhand har jag nu skrivit färdigt den skriftliga delen av nationella provet i engelska och jag tycker att det gick bra. Fick tidspress i slutet då jag under provet fick panikont i huvudet och tappade fokus, men jag hann skriva klart texten med ett någorlunda bra avslut - dock hann jag dessvärre inte läsa igenom texten en sista gång vilket är lite trist nu i efterhand. Vore kul att veta hur jag skrev.

Nu är det tisdag och mina tisdagar är bara så underbara! Jag har håla fram till klockan 14:00 nu och jag sitter med Sarah uppe i zebrarummet och pluggar svenska. Från engelska ----> till svenska! Om en kvart är det lunchtajm och därefter blir det becktittande i zebrarummet medan regnet öser ner utanför... Innan kemin klockan två ska Sarah and I träna lite på Impala och sedan kommer denna dag vara så gott som slut, förutom att det är mattestuga ikväll som är ett måste för mig att gå på... förstår inte en smack! 

 
 
Publicerat i Allmänt