Fredag

Finally friday and I'm gonna do nothing about it! Det är utgång till Gallileo men jag känner mig inte alls taggad på att dra iväg ikväll ut på stan. Måste dessutom försöka få undan lite plugg nu ikväll eftersom jag fyller år på söndag och den dagen kommer inte bestå av mycket plugg, om man säger så!
Tänkte streama en serie som jag börjat kolla på med Amanda och Elsa Scilla. Flash forward heter den och är svinbra! Dock har jag endast sett ett avsnitt, men jag rekommenderar er att kolla!

Under 2 minuter och 17 sekunder får alla människor i hela världen en blackout och är "avsvimmade". På vägarna har alla bilar krockat och helikoptrar kraschar, eftersom deras förare svimmar av. Under tiden som världens befolkning sover ser de alla sin egen framtid, därav namnet, Flash forward. Ett polisteam undersöker vad som egentligen hände och lyckas hitta en video från en match där uppsatta videokameror filmat det hela. På videon ser man hur människorna faller ihop på golvet exakt samtidigt.......men, det är någon som bär en mask för ansiktet som är uppe och går bland alla sovande människor.... bambambaaam, låter spännande va? Se den, se den!!
 
Nej, nu är det middag; får la se vad som serveras en fredagskväll som denna, på ett internat, i Kenya, i Afrika. Vad det än bjuds på så äter jag ändå! Efter att ha sprungit några kilometer på Impala i eftermiddags ska det bli finfint med lite föda i kistan!


 
Publicerat i Allmänt