Min mandis

Amanda,
 
Din dag har nu kommit, då du är myndig. 
Grattis till dig, du som alltid är så fyndig.

Jag önskar dig det allra bästa, 
för mig är det dock det värsta

Att inte vara med på din dag,
gör mig inte så glad...

Men att veta att jag snart är hos dig,
betyder så mycket, för mig.
 
Du och jag, vänner för livet -
kommer alltid att vara så, det är givet
 
Resor och minnen, tillsammans använder vi alla våra sinnen
Vi lånar till och med varandras alla linnen..
 
I sommar ska vi fira, med både bärs och bira. 
Du är finast, jag är bäst - tillsammans får vi en jävla brakfest
 
Nu är vi gamla och det är bäst att börja samla - pengar till vår resa jorden-runt,
nej mammorna detta är inget strunt. Vi far vår kos, så fort vi jobbat våra kroppar mos.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Amanda:

Åhhh tack så mycket!! Vad glad jag blir! Älskar dig så himla mycket, världens finaste vän <3