Min sista helg i Nairobi med alla...

Vi satt precis vid middagen och pratade om att mörkret snart skulle falla. Nu är det mörkt och vi sitter i varsin säng med varsin dator i knät, pratar om vad vi ska göra ikväll och hur mycket vi gått igenom tillsammans. Ronja och jag. Ikväll är vi nog de enda på hela internatet som är hemma från utekvällen för att, ja, egentligen inte göra någonting alls. Vi försöker hitta på något mysigt vi kan göra. Kanske blir en film? Kanske blir ett stort glas oboy och en hel kvälls pratstund? Vi gick till Adams Arcade direkt efter jag gjort klart mitt muntliga nationella prov i engelska (jag fick ett A!) och där hade vi väldigt trevligt! Denna helg är den sista i Nairobi med alla internatvänner. Nästa helg vid denna tid är några av oss redo att åka till flygplatsen.. jag å andra sidan sitter och väntar för hull och hår på min mamma, mormor, David och Emelie! ♥
Nu blir det mys, puss och kram. 
 
 
Publicerat i Allmänt