Spontant med subway

Första dagen som vi officielt får vistas utanför skolan/gymmet på cirka två veckor! FRIHET! Jag, Ronja, Sciller och Amanda tog våra plånkisar och lämnade baconpajen som serverades i skolköket bakom oss. Vi såg helt enkelt bara framåt, never looking back. Framme på junkan splittade vi på oss; Ronja och jag gick in till Nakku där jag köpte yoghurt till min frukost och Ronja köpte en deo. Intressant vetskap.

Innan vi gick till Subway drog jag en spontanare och gjorde två öronpiercingar, en i varje öra. Kvinnan som gjorde detta verkade lite förvirrad och förstod inte riktigt var jag ville ha dem, men det blev som det blev - vi får se om jag låter dem vara kvar eller inte! Hur mycket kostar det att pierca öronen hemma i Sverige? Jag vet att det i Kista kostar cirka 110 kronor? Här kostade TVÅ hål 500 ksh, vilket är cirkus 43 kronor, hihi. Sjukt billigt och bra! Fick ju även ett par nya örhängen (som jag fick välja själv) i samma vända :) Vad tycker ni om mina nya hål? Jag tycker att hon tog lite för stort avstånd mellan de nya och mina gamla, men på ett sätt är det snyggt ändå! Plus att jag just nu inte har likadana i alla hål, vilket gör att det ser väldigt vimsigt ut. Det är en sak jag önskar mig i födelsedagspresent, äkta silverörhängen i olika storlekar, två "stora", två lite mindre och två ännu lite mindre. Så inte alla är lika stora i varje hål liksom, hehe.
 
Publicerat i Allmänt