Sol och gym

När jag slutade idag gick jag över till Impala för att gymma! Körde träning på crosstrainern först, sedan löpbandet och därefter styrketräning (passade bra efter att precis skrivit ett idrottsprov på styrka och rörlighet). Jisses vad bra det känns nu efteråt i hela kroppen! Solen skiner och himmelen är blå om dagarna, det regnar dock ofta på morgonen eller så är det grått pga att det har regnat hela natten. Ingen hit att ha tvättid på kvällen det vill säga. Jag har så mycket att tvätta just nu så jag bara längtar till onsdag. Dock har jag matteprov på onsdag vilket jag fasar över. Mitt första prov i Matte 4 kursen. 
Såhär såg det ut utanför gymmet. Jag kunde inte göra annat än att le när jag kom dit, och jag fick ett extra stort leende på läpparna när jag gick därifrån med svetten rinnande, vetandes att jag precis hinner duscha innan middagen hemma på boardingen. Vetandes att där hemma i Sverige börjar sakta våren knoppa fram och veta att jag snart är klar med det värsta året i gymnasiet. Mitt värsta år i gymnasiet har dock varit det allra bästa året i mitt liv. Om endast några få veckor är det äntligen dags för Rwanda & Uganda. Vandra med bergsgorillorna. Därefter är det en kort period kvar i skolan och sedan kommer familjen hit och vi semestrar i Kenya! Sedan far vi hemåt och jag får äntligen träffa mina vänner, min farmor och farfar, familjen, lillebror. Jag kunde inte gjort ett bättre val där i december 2012 (jävlar vad fort tiden går!?) när jag valde att söka in till SSN. 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Elsa:

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)